†♥فرشته مرگ♥†

†♥فرشته مرگ♥†

تو باش ولی موازی باش همراه ولی لمسم نکن .. میل به ترکیب یا واکنش یا هرچی میترسم نکن
†♥فرشته مرگ♥†

†♥فرشته مرگ♥†

تو باش ولی موازی باش همراه ولی لمسم نکن .. میل به ترکیب یا واکنش یا هرچی میترسم نکن

آهنگ دل من هواتو کرده (امیر تتلو)

بخشی از این آهنگ:

دل من میسوزه واست،کوچولوی نازنینم

دل من میگیره وقتی،تو رو اینجوری میبینم

دل من میلرزه واسه،بغض سنگین نگاهت

دل من میشکنه وقتی،غمگینه صورت ماهت

دلم از دنیا بریده،که تو رو اینجوری بد کرد

چطور اون حس قشنگ شد،اینطوری تبدیل سردرد

دلم از مردم چه خونه،که تو رو از من گرفتن

چطور این قصه تلخو،واسه ما دوتا نوشتن

تو دیگه برنمیگردی،انقده فاصله دوره

تو دیگه برنمیگردی،آخر رابطه بوده

تو دیگه برنمیگردی،انقده خرابه وضعم

انقده داغونه اوضاعم،که دلت گرفته ازم


دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:15 http://roya-94.blogsky.com

تتلو نفرت انگیزه

آره ولی این آهنگ خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد